Sidor

måndag 18 oktober 2010

Fjodor har badat



idag, men som vanligt ska jag kanske tillägga så är det inte jag som har badat honom utan han fick åka in till Gislaved. Och det gick hur bra som helst. Konstigt......jag tyckte inte han såg skitig ut när vi åkte, men nu när jag ser honom så vet jag att han var det.....han är så vit nu liksom :-)

Bebisarna äter själva nu ju, och idag så kom dom fram till fatet med maten själva.....så skönt när det funkar. Dom busar och leker för fulla muggar nu, och dom löser av varandra, så det är alltid någon av dom som är vaken. Myspys. Idag så har jag filmat dom lite.......man får ju liksom en helt annan uppfattning om dom då. Och så har jag fått ett par pangbilder på Kevin :-)















1 kommentar:

  1. ÅÅhhhh så fina dina kattungar är!!! Som vanligt!! Kevin är ju bara drömfin! Men Kenny är min favo!
    Kramis

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck