Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Fjodor päser

och pustar ut efter helgen. Han om någon är glad att helgen äntligen är över. Tråkigt nog så har han fått gå med trosa på sig dessa dagar då han gärna vill berätta att här bor jag och bara  jag. Speciellt i rummet där Freddie har varit nattetid över helgen. Blir nog så i fortsättningen att jag inte kan ta hit någon hane, eller någon övernattningsgäst med katt :( I detta läget måste jag tänka först och främst på Fjodor. Även Jamie är glad att få vara hemma igen, hennes små leksaker, bebisarna, har hon nog längtat mycket efter, och jag kan tänka mig att dom även har längtat efter henne.


Det har inte varit så bra med mig idag, har väldigt svårt för att gå. Värk överallt och då även under fötterna. Men när Fjodor klart och tydligt talade om för mig att han ville gå ut en sväng så tog jag ut honom. Var dock inte ute mer än cirka 15 minuter, höll på att frysa öronen av mig.....mössa nästa gång alltså.  Att det är kallt är ingenting han bryr sig om, han verkar gilla det. Dessutom så kommer han nu när jag sätter mig på golvet och visar kopplet :-) Tänk vad snabbt dom lär sig saker. Det kanske är dax att sätta på honom 5-meterskopplet???




Fjodor är en mästare på att slappa





Milla har smitit från ungarna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck