Sidor

onsdag 12 oktober 2011

Till utställningen


Jag gillar ju att hålla på med grafik....ifall det nu är någon som har missat det. På utställningarna har jag bilder på mina katter som är med, en idé som jag "snodde" från Anngert och gjorde om bara lite. .....hon gör ju det med scrapbooking och det är lite för pilligt för mig.....mest för att tiden inte räcker till. Men med grafik går det bra. Och nu när jag har med mig 2 kullar nästa helg så ska ju så klart dom också få bilder ovanför sin bur. Och dom bilderna fixade jag idag.....här är resultatet.




Först idag när jag tog bilder till detta och gjorde kollagen insåg jag hur lika Priscilla och Penelope är :-)





3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är och fint blev det.

    SvaraRadera
  2. Superfint som vanligt. Hur fick du till det med katten ner till av fotot. Jättefin. Du är så duktigt.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck