Sidor

måndag 24 oktober 2011

Huliganer vandaliserar hotellrum

Och nu handlar det ju inte om vilka huliganer som helst, utan om mina egna små 8 huliganer som för första gången vistas på ett hotellrum. Dom vuxna tog det ju lite lugnare, men dom små......jisses vad dom höll på. Dom gillade läget om man säger så. Att leka i en dubbelsäng som har en mittdel som man kan komma igenom om man vill var väldigt poppis. Jag själv var lite orolig att rummet skulle vara för litet, men det funkade. Dock mindre kul för mig som fungerade som en studsmatta under deras lek......mitt hår var väldigt roligt att slita och dra i......mina tår smakade nog gott. Så snart någon gjorde något i lådorna var jag uppe och mockade....då fick jag hjälp också. Mina skor hamnade under sängen så jag knappt kom åt dom.








2 kommentarer:

  1. Vilka små härliga små bustroll du har där. Alltid spännande för dom små med nya platser. ha det bra. kram från kerstin

    SvaraRadera
  2. Och var sov du ;)?

    Grattis till fina resultat i helgen!!!!

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck