Sidor

måndag 24 oktober 2011

Jamies bebisar 12 veckor

Och nu så har Penelope flyttat hem till Katri....där kommer hon att kallas för Madde. Inga bilder på bebisarna idag. Jag är hemskt ledsen, men jag orkar inte. Kanske jag tar några imorgon....dom är ju kvar här hemma än......nästan alla. Men jag kan lägga ut en massa fina bilder som Katri har skickat till mig :-) Och kan ni tänka er.Jag har missat att ta bilder på hela kullen tillsammans som jag brukar för att ha på hemsidan. Är lite ledsen för det, men det är ju inget att göra åt. Vi

Deras vikter idag är
Patrick 1415g +43g
Pierce 1413g +113g
Priscilla 1300g +32g
Penelope 1237g +26g


Viktuppgången har inte varit så bra, men det beror säkert på deras utflykt i helgen.
Katri skickade MASSOR av superfina bilder.....inte lätt att välja. Det blir många, och jag har många fler som inte kommer med här :-) Tack söta Katri.......





















2 kommentarer:

  1. Härligaoch fina bilder på en fin katt. Ha det bra. kram kerstin

    SvaraRadera
  2. Vacker som en soliga dagen e hon lilla kissen!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck