Sidor

onsdag 12 oktober 2011

Suzies bebisar 9 veckor

Och dom är så gott som lika stora som Jamies bebbar som är 9 dagar äldre. lite svårt är det allt att se vem som är vem av dom. Och då speciellt dom som är chokladsilver. Alla i kullen utvecklas otroligt bra, och jag är verkligen stolt över just denna kullen Jag tycker iallafall att dom är bra. Och nu när jag ser Olivias utveckling så är jag extra glad att jag behåller henne. Jisses, tänk om jag hade  haft henne tingad, då hade jag nog varit olycklig kan jag lova. Hon är stor och mäktig, så som jag vill. Och jag kan ite hjälpa det......jag tycker att Milla går igenom henne lite.

Oxana är fortfarande till salu, och ja......jag har lite svårt att förstå att ingen här har frågat efter henne. Men..........3 veckor kvar är hon till salu, annars behåller jag henne med, vilket jag inte tror att jag kommer att ångra.

Fler bilder finns på hemsidan.

Vikterna på Suzies bebisar är nu för en vecka
Oprah 968g +122g
Olivia 1060g +146g
Orlando 1022g +120g
Oxana 954g +120g


Oprah





Olivia





Orlando





Oxana





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck