Sidor

måndag 3 oktober 2011

Jamies bebisar 9 veckor

Och ja, jag har bara en enda sak att skriva om det idag..........JAG TYAR INTE MER.....Det är helt extremt omöjligt, tröttsamt, svårt, skrattretande att bara försöka sig på att ta bilder på dom. Från början hade jag inte ens ork till att ta bilder. Här var mörkt och allmänt tråkigt väder. Dessutom så var jag själv trött och på dåligt humör. Och så hade jag gjort en massa grafik till vår utställningskatalog så jag hade/har värk :-( Men så tänkte jag ge det en chans iallafall. Men det gick alltså inte. (detta är ett dagen efter inlägg)
Så jag försökte idag igen. Samma visa. Jag lovar, skallen höll på att sprängas på mig för jag fick huvudvärk till slut. Efter hur många försök som helst så fick jag några bilder. Och det är vad som får bli idag.
Fler bilder på hemsidan.





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck