Sidor

måndag 5 juni 2017

Phoebe 5 veckor

När jag lyfte henne i morse så tyckte jag att hon var riktigt tung. Jag ser hennes bebismage och jag tror iallafall att bebisarna lever och växer fint. När jag vägde henne var jag tvungen att väga henne 5 (FEM) gånger. Trodde nästan att vågen visade fel. Men jag gissar på att hon har gått upp dom 92 grammen som hon gick ner förra veckan + det som hon eventuellt skulle gått upp just den veckan och så veckan som har varit nu. För sedan hon kom hem förra måndagen, alltså för 1 vecka sedan så har hon gått upp med 466g. Idag väger hon 4850g och har nu sammanlagt gått upp 632g. Hade jag inte vetat att det var 4 bebisar i magen så hade jag faktiskt gissat på 6 bebisar. Hon har gått upp mer än när Zira fick sina 6 bebisar första gången. Så dessa tror jag kan bli stora. Men å andra sidan så är Phoebe stor och hon är matglad.

Idag har jag tagit bilder på bebisarna inför morgondagen när dom fyller 12 veckor. Jag hinner på allvar inte fota dom. Athena hämtas vid 9-tiden, strax därefter ska Camio hämtas och sedan senare under eftermiddagen Eros. Och jag har ingen lust att stressa runt med att fota då utan vill njuta med dom innan flytten. Men inga bilder  i bloggen idag, ni får vänta tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck