Sidor

lördag 3 juni 2017

Nybadade bebisar

-Hjälp, matte har varit dum mot oss. Hon har stoppat var och en av oss i diskhon som var fyllt med vatten.

Det gick jättebra att bada alla. Meningen var att bada bara Athena och Corinne men av bara farten tog jag alla andra också alltså. Även Sarah. Lika bra att hon vänjer sig. Hon ska ju på utställning om 2 veckor så ett bad idag var kanske bara bra. Jag brukar inte bada ungarna innan flytt men då 2 av dom är långhår kändes det som att det behövdes. Båda var riktigt skitiga på hakan. Och som sagt, det gick kanon. Har torkat med handduk bara. Dom får självtorka. Och alla ser lika sura ut. Undrar vad det kan bero på?



Under morgonen fick dom vara ute en liten stund







Sen var det dax. Först ut blev Athena









Corinne är ovetande om vad som väntar henne alldeles strax





Nybadad. Det är viktigt att slicka sig torr.











Sophia sov så gott. Men jag väckte henne och efter en stund var det hennes tur




Hon var den som var lugnast av dom.





Alltså. Ni som kan färger. Vad säger ni. Silver eller inte? Har reggat henne som blåsköldpadda. Men när jag ser detta idag och allt det ljusa!!! Hmmmm........











-Tänker inte alls titta på dig!





Eros gillar ju vatten i vanliga fall. Och det gick så bra idag också.





Athena har jobbat på bra, duktig tjej. Och jag har givetvis hjälpt till att torka.






-Oj så blött det blev









Trots bad så är dom allt lite busiga





På denna bilden är Athen jättelika pappa Tussen




Sarah fick ju sig en omgång också.





1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck