Sidor

torsdag 16 oktober 2014

Torremendo...återbesök

Igår var jag och Anngert iväg på en liten rundtur igen. Denna gången var vi iväg till Torremendo, ännu ett ställe som jag kände att jag verkligen ville visa då det är så vackert där. Och jodå, Anngert höll med :) Detta är ju dock inget man kan gå runt och kika på, man får stanna till lite här och var där det finns något som iallafall liknar parkeringsplatser. Hemresan blev dock katastrof. Alltså, denna bilen som vi har vill bara inte funka som den ska. Nu så hoppade den fram och någon varningslampa lyste. Fick köra den manuellt, ändå växlade den som den ville och som sagt, hoppade fram. Så nu på morgonen ska jag lämna in den för femtielfte gången. Hoppas bara på att det får att fixa snabbt. Inget kul att ha en bil som inte funkar....speciellt när man har besök och verkligen vill åka iväg någonstans. Dessutom så ska jag hämta Benny i morgon och på lördag så ska vi ju köra Anngert till Alicante. Tog inte så många bilder, du kan se fler om du klickar ovanför på länken.





1 kommentar:

  1. men stackars... håller tummarna när det gäller bilen annars vilka fina bilder på Anngert och omgivningarna

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck