Sidor

tisdag 28 oktober 2014

Blomsterkullen 11 veckor

Hej på er,

Idag fyller Blomsterkullen 11 veckor, grattis till busbebisarna!! Det börjar närma sig för dem att flytta hemifrån och jag tror att ni är många som längtar. Jag känner verkligen att alla ni köpare är rätt och framför allt att rätt katt kommer till rätt familj. Jag vet ju vad de har för temperament och ni har berättat hur ni har det och alla är verkligen perfect match! Otroligt roligt och jag hoppas att ni alla ska trivas med katterna.

På fredag är det dags för andra vaccinationen och besiktning hos veterinären. Maltes nya, manliga, stamtavla har kommit och avtalen är förberedda. Allt är klart för er, mattar & hussar, att få era nya ägare… ;)

Här kommer lite bilder!
Christin


Ibland får de komma till och ta en slurk mjölk. De äter dock uteslutande torr- och blötfoder.

Hela kattfamiljen...

Det är verkligen strid på kniven och Olivia är ganska manglad.

Dom flesta var rätt sömniga idag

Jag ville inte stimma upp dem.


Deras sidor är uppdaterade med en bild kvar.
Malte
Lupin
Scilla
Näva
Akleja
Iris
Chili

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck