Sidor

söndag 19 oktober 2014

Mini

Ja, vad säger man? Hon växer och växer. Vid senaste invägningen var jag tvungen att väga henne flera gånger bara för att se m det blir samma och att det stämmer. Damen har spräckt 4kg-gränsen och det gjorde hon redan i måndags. Idag väger hon 4043g.  När Lillan var 11 månader vägde hon 3117g...och då var hon dräktig, inne på 3:dje veckan och hade gått upp med 138g. Allså väger Mini 1064g mer....och jag tycker att 1kg är stor skillnad. Det syns också på dom när dom ligger vid varandra eller går jämte varandra...Mini är större både på höjden och bredden. Bara det att Lillan har utvecklats mer i kropp och huvud. Något löp har hon inte kommit in i, både bra och lite tråkigt. Men det kommer när det kommer.

Igår åkte Anngert hem. Var lite ledsen för hennes skull då vi inte kom så långt i fredags. Bilen är hämtad och det verkar som att det är automatlådan som har gått sönder. Jag ska ringa dit i morgon eftermiddag. Terry skulle kolla närmare om det kanske eventuellt kunde vara annat. Anngert var uppe vid poolen medans jag tog tag i en del annat. Önskar att jag inte hade behövt men det är ju problem här precis hela tiden. Har massor att göra dom kommande 2 veckorna. Vad som är på gång får ni veta senare.....Och en del av er vet ju ;)

Lite nytagna bilder på Mini och en del bilder som jag har glömt att lägga upp sen tidigare.











Hade en megagräshoppa på muren för några dagar sedan








Fina Tindra som jag fotade när jag var hos mamma















Elwin har vuxit han också, nu är han 1½ år. Och i februari får han en lillebror :) Det är Elwin som jag är gammelfaster åt








Var även hemma hos Nevzeta och hälsade på och hennes fina vovvar Ellen och Bella








Brorsan bil som jag fick låna :)







Hälsade på lite släkt och vänner på kyrkogården









Svampar lite här och var och annat som hör hösten till

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck