Sidor

tisdag 14 oktober 2014

Kattungarna strejkar...

Hejsan,

Idag är Blomsterkullen 9 veckor. Vägningen gick utmärkt, alla går fortsatt bra upp i vikt. Näva leder idag med och har knäckt 1kg-gränsen. Den som gått upp mest i vikt är Scilla som ökat 140gram. Malve som gick upp minst förra veckan har gått upp näst mest med 137gram. Apropå Malve så har hans blivande Matte & Husse gett honom smeknamnet MALTE. Fint eller hur! Han kommer att kallas det från och med nu.

När jag kom med kameran idag gick kattungarna ut i gemensam strejk. Var jag än siktade såg jag slutna ögon eller gäspande munnar.

Mysigt att ligga i åklådan!

Tröttsam du är Matte! /Scilla

Vare nå mer? / Chili

Alltså jag kan. Inte. Hålla. Ögonen. Öppna. / Iris

Orka. / Näva

Ja som ni förstår blev det inte så många bilder idag. Vi får spara oss till på lördag när Chilis husse ska fota dem. Det ska bli så roligt! Jag kör bara på automat och det blir stor skillnad när man kan ställa in sin kamera. Men några blev ok tycker jag! Har lagt in på deras sidor med, klicka på namnen :) 

Ha det så bra!
Christin

Tröttast i byn











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck