Sidor

tisdag 14 oktober 2014

Hemma hos Brembo

Under min vistelse hemma i Sverige så var jag ju även hos min underbara vän Lena som har Brembo britter. Det var även hos henne som jag sov första natten. Hos Lena fick jag massor av bebisgos och där kände jag också hur mycket jag saknade att ha kattungar...dom är helt underbara. Lena tog med mig på en hel del utflykter, kände mig nästan som en turist :) Men vi hade det hur mysigt som helst och utan henne hade jag inte klarat min vistelse i Sverige....så är det bara. Tack underbara Lena för all hjälp. Du är en sann vän. Älskar dig.....
Blev en hel del bilder hos henne och här är ett urval.

















Var även en sväng hos Lenas son Anders som tatuerar i Halmstad. Han är helt otrolig på det han gör, och jag gillar hans porträtt extra mycket







1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck