Sidor

tisdag 7 oktober 2014

Badat idag

Idag var jag och Benny nere vid stranden. Jag ville dit för att se efter om det gick att bada fortfarande. Blev väl lite besviken kan jag villigt erkänna. För nu när turist säsongen är över finns det massor av tång vid stranden, dom bryr sig inte om att ta bort det. Och jag tycker inte att tång luktar så gott. Men doppa mig skulle jag iallafall göra. Benny tyckte det vara alldeles för kallt, lite bortskämda sedan i somras är vi tror jag. Men jag gick i och efter en stund så doppade jag hela mig och var faktiskt i en liten stund för att sen sätta mig och soltorka, 27 grader var det ju ändå ute. Vattnet då? Ja, alltså så farligt kallt är det inte. Som havet i Sverige när det är svensk sommar. Brukar inte bada då för jag tycker ju annars att det ÄR för kallt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck