Sidor

torsdag 9 januari 2014

Téas bebisar 9 veckor

Så var det då torsdag igen. Och det blev en sen blogg idag. Under morgonen så var det dom vanliga rutinerna med både lite städning och med alla katterna. Sen under förmiddagen så var det fotografering där jag idag tog ut dom på altanen. Ljuset blev bra men dom var riktiga vildar. Den som totalvägrade vara lugn en hel minut åt gången var Elvis så det blev inte många bilder på honom idag. Är glad över dom få dom det blev. Hinner inte och orkar inte heller uppdatera hemsidan nu ikväll utan får ta det i morgon bitti med resterande bilderna. Vid middagstiden kom Elisabeth och Roy. Vi åkte till BAmbu och käkade och sedan åkte vi vidare till Mia. Efter det hem hit för bebisgos och prat om katter och annat. Dagen har varit superbra men det tar på krafterna för mig att vara uppe/vaken så hela dagen när jag är uppe tidigt som 3.30. Förresten så var nog Lisa och Roy lika trötta. Dom åkte för en liten stund sen och dom har ju 2½-3 timmar körning hem.

Téas bebisar växer och jag kan helt enkelt inte fatta att dom redan är 9 veckor. Tycker inte det var så längesedan som jag presenterade dom här på bloggen. Och nu börjar det dra ihop sig...Jisses....dom flyttar snart. Tror att det kan bli lite jobbigt för dom för dom är verkligen tajta hela gänget. Fast jag vet ju att det går över efter ett par tre dagar. Och ger man dom bara lite mer uppmärksamhet dom första dagarna och är med dom extra mycket just då så känner dom inte saknaden så mycket. Önskar det vore detsamma med mig.
Vikterna denna veckan och givetvis veckans viktuppgång är
Emily 939g +79g
Elsa 948g +118g
Elizabeth 833g +70g
Elvis 1022g +109g

Emily





Elsa





Elizabeth





Elvis





1 kommentar:

  1. Sötnosar och visst var det några som provtuggade på våra fötter och visade att de hade tänder :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck