Sidor

lördag 11 januari 2014

Lillans bebisar 10 veckor

Och idag lurade jag dom för att få lite bilder. Jag är taskig....jag vet. Men det var enda sättet att få dom stilla så att jag fick några bilder att visa upp idag. Jag lockade dom med kokt skinka och det gick bra med alla utan Dionne. Gick minsann inte att lura henne så jag fick "springa" med kameran efter henne istället. Det blev en hel del bilder iallafall och några blev riktigt bra. Kul också att för en gångs skull få rätt färg på pälsen...dagsljuset gör mycket. När fotosessionen var klar fick dom sin skiva skinka så heltaskig var jag inte :) Och det är också därför tungan är ute på dom för att dom tvättar sig. Fler bilder finns på hemsidan
Dagens vikt och veckans viktuppgång är
Diana 1043g +193g
Dionne 1191g +175g
Donna 1133g +155g
Daniel 1140g +187g
David 1371g +217g
Doris 1111g +102g

Diana




Dionne




Donna




Daniel




David




Doris




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck