Sidor

fredag 3 januari 2014

Daniel tingad

- Danne....flytta på dig så jag får dammsuga klart! Men jag pratar med en vägg
-Öööö va!!! Pratar du med mig? Nääää, tror inte jag vill flytta på mig, ligger så gott här. Men du...Tack för att du väckte mig...det var ju snällt av dig...Gläääääck Och så fortsätter han med sin middagslur.
-DANIEL!!! Flytta på dig annars rear jag ut dig för en 5:a
-Jamän, svarar Daniel. Så bra....då kanske jag också får en egen familj.

Och på den vägen är det. Fast jag reade naturligtvis inte ut honom. Tjejen som var här med sin familj för 1 vecka sedan och hälsade på honom hörde av sig och ville ha honom fast hon eventuellt är allergisk. Hon kunde inte glömma honom :) Så nu är det bara Diana kvar, men hon är fortfarande reserverad. Nytagna bilder till hans blivande matte kommer här :)


Innan han somnade så var han så snäll och hjälpte mig damma av lampan som skulle fram :)





Så här ligger han och sover oftast. Störs inte det minsta att jag dammsuger runt omkring honom




Dessa bilder är tagna idag.














1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck