Sidor

torsdag 2 januari 2014

Téas bebisar 8 veckor

8 veckor idag alltså och världens huliganungar. Elvis och Elizabeth älskar att småbitas i tårna...Elvis jagar mig flera gånger om dagen då han tror att mina fötter är en leksak. Han hoppar upp på mig i farten, och på ett enda hopp så hamnar han uppe vid mitt knä. Elizabeth är på mina tår hela tiden. Emily går i stort sett med en vippa i munnen hela tiden, hon är lika galen i vippor som mamma Téa. Gick knappt att ta kort på henne idag för hon tjattrade mot vippan hela tiden :) Det är bara Elsa som sköter sig ;) Nädå...skojar bara, hon är lika mycket huligan hon också men lite mer åt det lugnare hållet. Hur som helst så är dom otroligt sköna ungar allihopa.
I vanlig ordning så finns alla bilderna på hemsidan. Och idag blir det också en filmsnutt men inte bara på Téas bebisar, alla är med på ett hörn :)
Dagens vikter och veckans viktuppgång är
Emily 860g +130g
Elsa 830g +150g
Elizabeth 763g +56g
Elvis 913g +153g

Emily




Elsa




Elizabeth




Elvis




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck