Sidor

fredag 10 januari 2014

Klar för psyket

Kräk!! Jag hade utan problem kunnat tänka mig att lägga in mig själv på psyket idag och "vila upp mig" ett par tre dagar. För detta med att försöka fotografera bebisar som är mer vilda än tama tar på krafterna kan jag lova. Man skulle kunna tro att jag hade gett dom uppåttjack, men jag lovar...det har jag inte. OM jag av någon konstig anledning skulle ge dom någon sådan skit alls så hade det varit neråttjack.
Hade alltså tänkt fota Lillans bebisar inför morgondagen och även idag ute på altanen. Att lite frisk luft fyllde dom med så mycket energi trodde jag inte. Fanns alltså inte en chans att få dom till att vara still. Så jag gav upp till slut, öppnade upp dörren och släppte ut dom alla på "grönbete" För dom var typ som kor är när dom släpps ut på våren. Spring hit och dit, hoppa på allt och alla. Tänkte dom skulle rusa av sig och att jag skulle fota lite senare. Men se det gick inte det heller....då slocknade dom en efter en av utmattning. Efter koll på om det blev något så fanns där några enstaka bilder. Får göra ett nytt försök i morgon om det inte är för kallt ute. Filmade dom och här kan ni se vad jag menar med att dom är fulla av energi...Häng med om ni kan :)

1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck