Sidor

lördag 4 januari 2014

Lillans bebisar 9 veckor

Så var det dax med att lägga till ännu 1 vecka på Lillans bebisar som idag är hela 9 veckor. Tänk, om bara 3 veckor så flyttar dom. Tiden går så sanslöst fort alltså. Och dom växer så det knakar om dom. Precis som jag sa när Daniel var liten så kommer han att växa ikapp sig så småningom...vilket han också är på väg att göra. Min gissning är att hans vikt hade varit jämn med Davids om allt hade varit ok när dom föddes. Och jag sa även att jag trodde på Daniel fast det fanns en hel del som tyckte att han inte var bra. Som jag skrev igår så är även Daniel tingad nu och det är bara Diana kvar som söker eget boende.

Och så var det ju det här med fotografering. Gick helt åt skogen idag. Jag har slängt över 500 bilder idag. Fotograferingen tog över 3 timmar. Det blir så när dom är fulla av energi och inte vill vara still...förutom när dom sover. Men hur kul är det att ha bilder när dom bara sover? Ja alltså.......Hade det varit så att jag inte hade lyckats att ta en enda bild på någon av dom då hade jag tagit sovbilder. I värsta fall hade jag till och med satt ut bilder som är väldigt suddiga så att man hade kunnat se lite av dom. Men en del bilder blev det till slut iallafall och dom finns på hemsidan som vanligt.
Jag vill påminna dom som inte har sett det att jag kommer att låsa min blogg inom kort. Du som vill fortsätta läsa hos mig får skicka mig ett meddelande om lösenord.
Dagens vikter och veckans viktuppgång är
Diana 883g +78g
Dionne 1016g +164g
Donna 978g +169g
Daniel 953g +110g
David 1154g 127g
Doris 1009g +142g

Diana




Dionne




Donna




Daniel




David




Doris




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck