Sidor

söndag 5 januari 2014

Diana tingad

Och så har då även Diana fått en egen familj...eventuellt. Dom har varit här tidigare och dom kommer i morgon igen för att titta på henne och tinga henne.

Idag har jag grejat lite här med städning just i gästrummet. Det blir väldigt dammigt när man har kattlådor och många kattungar som gräver. Och jag passade även på att "damma" ur garderoberna där jag har slängt en massa och annat är i påsar som jag ska ge bort. Så är det...Bra att ha och så ligger det bara där det ligger i 1 år och tar en massa plats. Man samlar ju på sig så mycket genom åren och jag tillhör gruppen som sparar för att det kan vara bra att ha alltså. Dom flesta, nästan alla mina saker är välvårdade och därför har jag svårt för att slänga....brukar ofta ge bort. Och ni ska veta att jag har gallrat hårt dom sista 3 åren, mest för att få plats. Förrådet rymmer inte så mycket. Tidigare hade vi 2 men garage skulle byggas där så vi blev av med det ena....även om inget garage är byggt än fast det är över 1 år sedan. Men som sagt, nu är jag/vi inte i behov att något extra. Ska också ta en dag och lägga ut mina köksmöbler på blocket, måste bara få tiden till det. städningen ja....Givetvis har jag fått hjälp av alla bebisar. Dom gillar att det är en massa lådor överallt och att dom får hoppa i eller under. Lite bilder blev det mitt i allt och även en film när dom är i sängen. Sen så hade jag besök och medan jag lekte med dom med en laserpekare så filmade Zeta :)


"Hittade" även en påse med leksaker som katterna hade kul med. Donna hittade en liten myntakudde som hon lekte med och som hamnade under hennes huvud och där låg hon sen en bra stund :)




Daniel och Diana är nyfikna på vad som finns i påsen





Donna klättrar




Busiga ungar




För att sen bli utslagna hjältar




En trött mamma Téa som gärna smiter undan högt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck