Sidor

onsdag 8 januari 2014

Tawalli's Benjamin McKenzie

Han växer den "lille" grabben. Vägde honom inte idag, vill vänta tills han är 6 månader den 25:te. Men jag ser att han är stor och det känns att han väger när jag tar upp honom.Tog med mig lite nya leksaker till honom så att han kan hålla sig lite sysselsatt...trots mammas protester. Hon tycker att han har så det räcker. Men jag ser ju att han är lite uttråkad då han har börjat hoppa upp på diskbänken och dra ner allt som han kan.
Tycker att han utvecklas så fint. Fast han är urvuxen redan nu med lite för stora öron och huvudet lite för litet för hans kropp. Vet inte varför men jag kallar honom nästan varje gång för Casper. Han är väldigt lik sin pappa Casper, bara det att han är större och har en annan färg. Casper är ju lilaspotted och Ben är crémespotted. Ska bli kul att ställa honom och höra vad domarna säger om han. Här kommer lite nytagna bilder på Ben som jag då tog innan idag.






















1 kommentar:

  1. visst är han lik sin pappa och vilka ögon och vilken päls han har

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck