Sidor

lördag 31 januari 2015

Till minne av Terese Ståhlnacke

Efter olyckliga omständigheter rycktes Terese hastigt från oss förra helgen. Terese som jag lärde känna i början av min "karriär" som uppfödare. Terese var en av dom personerna som "hejade" på mig när det gällde min avel med cameos. En duktig uppfödare som på ett eller annat sätt har lämnat sina avtryck hos oss. Mina tankar går till hennes familj.

Det fanns mycket som Terese var väldigt engagerad i och en av dom sakerna var just katter. Den som önskar får gärna sätta in en gåva till forskning om katt. Och den som vill får gärna kopiera och lägga ut bilden på sin sida eller på något annat sätt dela med sig av den. Längst ner på min blogg kommer denna bilden att få vara kvar.


 
 
Till Minne av Terese Ståhlnacke. En ny stjärna har tänds på himlen
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck