Sidor

måndag 5 januari 2015

Tema kattungar

Jag har det! JAG HAAAAR DET!!!! Temat för vad Minis & Ems kommande kattungar ska heta. Eller kanske inte. Jodå....det blir nog bra i slutänden. Nu slipper jag tänka mer på det. I morse kom jag på att jag kunde döpa dom efter låtar som Dionne Warwick har gjort. Kollade lite snabbt och insåg att det var inget som jag ville ha. Inga roliga titlar och dessutom långa...måste ju få plats i stamtavlan också. Sen så pluppade det upp.....vad jag VILLE ha. Kollade det också och det kändes perfekt.....kändes också bra som en nystart då jag har gått med i Sverak :) Faktum är att jag också kom på vad Lillans kommande bebisar ska heta. Och jag har även en hane till henne, men har inte uppdaterat fliken planer om det än. Väntar med det tills Minis bebisar är födda.
Jaha.....FRAM MED DET DÅ!!!!! Noop....inte än. Ni får faktiskt vänta till den dagen dom är födda...så det så. Fast det är inget som är unikt i alla fall. Och dessutom så är det ju så att det inte ens är säkert att hon väntar smått än....kanske hon ska till Em igen. Men bebisar blir det ju så småningom :) Även om det av någon konstig anledning känns i magen som att det har gått bra denna gången.

I brist på nya bilder får ni hålla tillgodo på bilder när Mini var bebis




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck