Sidor

tisdag 13 januari 2015

Mini 2 veckor

Jaja, då är det meningen att Mini har gått 2 veckor. Observera, det är inte alls säkert att det finns några bebisar. Jag inbillar mig att tuttarna har fått lite mer färg än hon hade för 2 veckor sen (jo, jag har tjyvkikat) och min magkänsla säger mig att hon ska ha bebisar....men får väl äta upp det med min magkänsla om det inte är så. Men äsch....det bjuder jag på. Hon har i alla fall inte visat något om att hon skulle komma in i löp igen....inte just nu.

Trodde inte hon kunde vara mer efterhängsen än vad hon var men hon är alltså efter mig hela tiden.  Men främst är det för att hon ska tala om att hon vill ha mat och det vill hon ha hela tiden. Hennes vikt idag är 4150g och hon har under veckan gått upp med 196g. Hon har ynka 3g kvar för att komma upp i vikten hon hade när hon åkte till Em för parning. Nästa vecka gäller det....rosa tuttar eller inte. Hur mycket kommer hon att gå upp den kommande veckan. För nu är hon ju liksom där hon var innan....det är nästa vecka som jag kan hålla koll på vikten och eventuell dräktighet. Spännande :)

Tog några bilder på Mini. Fick vara på toan där det är bäst ljus....men färgerna är ju ändå väldigt varma.




1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck