Sidor

torsdag 1 januari 2015

Nytt år och nya möjligheter

Äntligen är det ett nytt år och jag kan lägga det gamla bakom mig. Inte glömma för det funkar inte. Men i alla fall försöka lägga det så långt bort som möjligt så jag slipper påminnas om det titt som tätt. Så, nytt år och nya möjligheter. Bort med dom negativa tankarna som jag har haft sista tiden, bort med människorna som tar en massa energi från mig........energi som jag behöver själv. Och framför allt, börja säga ifrån även om det tar emot, våga säga nej, våga säga vad man egentligen tycker och tänker och inte bara surfa med på vågen för att vissa tycker en sak trots att jag inte håller med.

Nytt år, nya möjligheter. Förhoppningsvis blir det bebisar här snart.....hoppas det i alla fall. Imorgon ska vi åka och hämta hem Mini. Om det har varit några parningar vet vi inte men dom har i alla fall hört både Mini och Em. Det har varit lugnt sedan igår och Mini har nog gått ur sitt löp nu. Hon är bara gosig nu och vill kela. Så imorgon får jag hem min lilla räka. Och så blir det 3 låååååånga veckor med väntan på rosa tuttar och veckovägning i vanlig ordning så jag kan hålla koll. Vi får helt enkelt vänta och se om det har blivit något. Fick lite bilder från Ems matte.....Mini och Em ser så kära ut :)



 
 
 
 
Nedanför kan du se bilder på dom....båda är 6 veckor då.


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck