Sidor

fredag 23 mars 2012

Vår

Ja, idag har jag haft riktiga vårkänslor. Fast jag har inte varit ute och grejat som jag brukar. För som dom sjunger
"Här kommer alla känslorna på en och samma gång" Vad det hela handlar om vill jag inte riktigt än berätta om, en del vet andra inte. Men jag skriver inget i bloggen om det förrän jag vet helt säkert. Det händer mycket om man säger så ;) Egentligen var planerna att gå ut och plocka upp all ris men det kan jag göra en annan dag, får jag ju  göra oavsett. Det växer här och gror men jag kan inte riktigt känna den glädjen som jag brukar över när det börjar knoppas. Är helt enkelt för rastlös. Men jag har varit ute och tagit några enstaka bilder.

Lite ur rabatten






Även en kisse satt där :-)




Somardäcken åkte på idag och bilen är nytvättad




Luna kikar upp mot grannen som räfsar i trädgården


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck