Sidor

måndag 12 mars 2012

Utekatter/BILDBOMB

Idag har mina bäsar mått som små prinsessor. det har varit sanslöst underbart väder och jag har haft altandörren öppen precis hela dagen. Där har det varit sköna 20 grader, perfekt alltså. Dom har lekt där ute, sovit.....och jagat flugor. Så det har varit mycket spännande för dom och just nu ligger alla helt utslagna. Även Kurt har fått vara ute en sväng men han ville in igen....till tjejerna. För när han var ute så fick dom snällt vara inne en kort stund.
Jag har tagit massor av bilder på dom men jag kan inte bestämma mig för vilka jag ska sätta ut så här kommer  ALLA som rubriken lyder...BILDBOMB Bilderna på Kurt är tagna inne. OCH idag får ni även någon bild på hjärtat Jamie :)














































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck