Sidor

torsdag 1 mars 2012

Inför utställningen

Undrar just mur ofta jag har bloggat om den kommande utställning som är i helgen. Äntligen. Som jag har längtat.....ska bli hur kul som helt.

Jag har under några dagar försökt få tag på Ann för att fråga om Kurt men har inte fått tag på henne. Men det spelar ingen roll. Jag har tagit beslutet alldeles själv. Jag vill så jättegärna ha med mig Kurt men han kommer att få stanna hemma. Jag vill inte riskera att veterinären på utställningen avvisar alla mina katter för att Kurt har några knölar på magen, även om dom nu är så små som dom är.

Utställningen ja!!! Alla katterna är klara och allting är packat och klart, ska bara packas in i bilen också. Men det bli imorgon. Mamma brukar ju vara kattvakt men denna gången så blir hon inte det. Känns inte så bra då hon inte mår hundra. Istället ska Hanna och hennes kille få vara här hemma och se efter Kurt och Jamie.....och hela hemmet. Det går nog säkert bra.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck