Sidor

tisdag 20 mars 2012

Present på posten

Igår kom det ett paket till mig med posten. Det var Anngert som hade skickat en födelsedagspresent och det var en brödkorg som hon har sytt. Denna brödkorgen tycker Priscilla och Olivia är deras egendom och har dom som kattkorg istället.....och mest är det Priscilla som ligger i den och ser så oskyldig ut :-) Att hon inte får plats är något som inte är till hinder för henne.....hon knör på så gott hon kan.




Jag måste få göra ett litet inlägg när det gäller kommentarerna här i bloggen. Jag tycker alltså att det är jättekul att få kommentarer men jag tycker det är mindre kul när personerna är anonyma. Har ni inget konto och inte vill skapa något så blir inlägget anonymt.....men då kanske ni kan skriva ert namn i slutet av inlägget. I annat fall så kommer jag att ta bort kommentarerna. Detta efter en kommentar från inlägget igår.
"hoppas oliver hadde en bra födelsedag"
Givetvis hade han det. Jag tror inte att det framkom på något sätt att det var "min" fest. Men det var jag som fotograferade och bilderna är mina, med andra ord sätter jag ut dom som passar mig och som passar sig i bloggen. Alla andra kort finns tillgängliga för dom som var på festen i ett album med lösenord där dom själva kan plocka bilderna. Så var det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck