Sidor

söndag 18 mars 2012

Min födelsedag

är det idag. Och jag kan inte säga att just själva dagen har varit helt underbar. Istället så har jag försökt återhämta mig från Olivers 18-årsfest som var igår kväll. Jag är inte van vid att dricka och gjorde det igår kväll. Och jag åkte inte hem tidigt som jag brukar. Var ju lite kul att jag fyllde idag....blev firad vid 12-slaget :-)
Vill idag också passa på att gratta Oliver lite i efterskott här i bloggen. Han fyllde alltså 18 år den 15 mars, och den 16 mars fick han sitt körkort:-) Delar med mig lite av bilderna från festen.

Nybliven 18-åring...Oliver


Fina tårtor hade bakats





- Frågan är....vilken av dom ska jag börja med



Givetvis var jag tvungen att fixa lite med bilder :-)



Och så en skylt att hänga runt halsen. Den gick han runt med resten av kvällen :-)





Visst är det så...pengar växer på träd!!


Min mamma



Jag och mina bröder Nenad och John


John


Nenad


Min älskling Benny




Benny och Kurt (Kurt är tillsammans med Olivers mamma)


Olivers mamma Monica och Kurt



Monica och Olivers lillasyster Jennifer



Jag har otroligt vackra syskonbarn...lite galna kanske



precis som sin faster....fick dom till att vara med på en bild ihop med mig sedan var det bråttom ut på dansgolvet


John barn Linus och Hanna



Fräck bild :)



Brorsan John med Josefin



Josefin med sin mamma Kety


Josefin och Oliver



Oliver med sin "kusin" André


Josefin och Linus




Vackra Josefin



Josse med Kety igen



Josse med sin pappa, brorsan Nenad



Jag och Kety



En lite film också. Tyvärr så spelade jag in den nära högtalarna, musiken var hög så det låter illa i filmen. Men det spelar ingen roll......helt underbart :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck