Sidor

onsdag 28 mars 2012

Luna 2 veckor

Idag är det ju 1 vecka sedan som Luna kom hem från Eddie. Och egentligen så är det 2 veckor på fredag, men det får bli lite skrivet om henne idag iallafall. Men nästa gång då det är meningen att hon har gått 3 veckor blir det uppdaterat på en fredag, nämligen den 6 april och då får jag förhoppningsvis berätta att jag har sett rosa tuttar på henne :-)  MEN....Jag måste ju säga att när jag tittade idag så tyckte jag dom var rosa redan nu. När hon åkte till Eddie var dom vita. Så min magkänsla säger mig att hon ska ha bebisar.

Det fins även annat som talar för det. Som ni vet är hon inte något matvrak, men under veckan som har gått har hon ätit mer än hon brukar.....fortfarande inget matvrak men bättre än tidigare. Så på 1 vecka har hon gått upp allt som hon gick ner hos Eddie + lite till. Idag väger hon 2772g och har under veckan gått upp med 151g. Hon väger bara 4g mer än när hon åkte,men ändå.....det är BRA. Dagen till ära blir det lite bilder på henne. Tagna i taskigt ljus och utan blixt så dom är inte så där superbra, men det duger :-)
































1 kommentar:

  1. Underbara bilder på underbar liten Luna....håller tummar och klor för att de ska kika fram lite bebbar om några veckor ;) //Kramizzz

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck