Sidor

tisdag 13 mars 2012

Luna löper

Tänk om jag kunde få rätt någon lite enstaka gång. Det var inte många dagar sedan som jag skrev att jag trodde att hon var en tyst löphona. Säger bara ajajaj vad jag bedrog mig. Hon är dock inte inne i själva löpet än men på väg. Jisses VILKEN GAPHALS!! Hon visade lite intresse vid Kurts dörr men så snart jag öppnade stack hon för att återkomma och vråla så högt hon bara kunde. Meningen var att jag hade tänkt köra henne till Eddie helgen som kommer om hon hade gått i löp men det blir nog tidigare, kanske, eventuellt. Vi får se hur hon är imorgon. Framför allt så får vi se om det blir någon sömn inatt. För jag tror inte ens en pansarvägg hjälper som ljudisolering för henne just nu :)

Idag ahr det ju varit ännu en helt underbar dag, kan inte bli bättre. Även om jag vet att det med all säkerhet kommer att snö mer så kunde jag inte låta bli att dra bort plasten ute på altanen. Så även idag har altandörren varit öppen hela dagen och katterna har fått njuta där ute. Och idag var även Kurt med dom. Han var duktig och visade faktiskt inget intresse för någon av dom. Endast lite till Luna och han jagade väl henne också 2-3 gånger men som sagt....hon är fortfarande rätt för honom....även om hon är lite på G för löp då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck