Sidor

fredag 10 januari 2020

Viktigt datum

Idag är det ingen vanlig dag.....på flera sätt.
Just idag är det nämligen 33 år sedan (1987) som jag träffade Benny för allra första gången. Han var hemma hos mig och min dåvarande kille. Dom 2 kände varandra sedan tidigare men umgicks bara lite då och då. Och vi hade alltså inte  ihop det på något sätt. Vi blev, alltså jag och Benny, vi blev tillsammans 1988. Dock så minns jag inte det datumet hur mycket jag gärna vill. Behöver se på utklippen från Bennys krock men orkar inte leta nu. Vad jag minns är att jag låg på sjukhuset i Värnamo och Benny hamnade också där på grund av att han hade krockat med sin bil. Vet bara att årtalet var 1988. Jag blev nämligen tokkär i honom när han låg där helt försvarslös. Vi inledde ett förhållande och på den vägen är det. Vi firar alltså 32 år tillsammans iår.
Att jag kommer ihåg att det var just denna dagen då vi träffades första gången är mindre kul. Det var den dagen som in pappa dog.

En bild på mig och min pappa. Jag är 4 år på bilden




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck