Sidor

måndag 13 januari 2020

Ny vecka

Jaha.....Då går vi  in i en ny vecka. Som jag har skrivit flera gånger i bloggen så segar sig dagarna fram. Men när det är en ny vecka tycker jag ändå att det har gått fort. Varför det är så vet jag inte. Dagen idag blir väl segare än vanligt antar jag. Ska lämna blodprov vid 8-tiden vilket jag nu för tiden lämnar 1 gång i veckan. Imorgon bär det av till Jönköping och min 3:dje behandlingsperiod börjar. Just imorgon är det fullt upp på förmiddagen eftersom jag ska göra en skiktröntgen först och efter det träffa och prata med läkaren. Efter det blir det behandling med dropp som vanligt första dagen med 2 timmar. Och på eftermiddagen får jag ju besök av Anngert. Så förhoppningsvis kommer jag att tycka dagen går fort. Men s om sagt, idag blir det segt, både med väntan och alla tankarna. Önskar att jag hade något att göra men det finns absolut inget.

Natten som har varit har jag faktiskt sovit någon timme mer än jag brukar. Var supertrött igår kväll och var i säng redan innan klockan 20.00. Har i och för sig vaknat till varannan timme men lyckats somna om. Igår kväll kunde jag heller inte låta bli att äta, var hungrig. I vanliga fall hade jag nog inte tagit något men stressen gör sig påmind varje dag. Och alla dessa tankar. Ska ringa mitt försäkringsbolag idag och höra med dom om det här med testamente. Ifall jag behöver skriva något med tanke på min livförsäkring. Känner att jag vill ha klart alla sådana saker. Det finns en till grej som jag vill genomföra, vad skriver jag inte just nu utan tar det om det blir aktuellt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck