Sidor

söndag 19 januari 2020

Trött och yr

Det är bara att inse fakta. Efter denna 3:dje omgångens behandling mår jag inte riktigt bra här hemma. Det går väl rätt bra under förmiddagen men på eftermiddagen är jag så pass yr och illamående så jag måste lägga mig i soffan, Tills jag blir så varm så jag förflyttar mig till sängen. Och sen tillbaka till soffan. Så länge jag ligger ner mår jag bättre. Men jag kan lova att det är inte roligt alls. Igår var jag med Benny till Michaela. Tänkte att det kunde vara skönt att komma hemifrån lite. Efter att jag hade druckit ur kaffet hade jag inget annat att göra än att lägga mig i deras soffa. Och så var det resten av tiden som vi var där. Benny hjälpte till att laga branddörren så det tog ett par timmar för att få den som den ska vara och som sagt, jag låg uppe i soffan och blundade. Jag hoppas att just detta går över om några dagar för det är skitjobbigt. Blir samtidigt helt blöt av svetten som rinner. Men jag vet att det beror på behandlingen så jag får ta det som det är.

Det är bara söndag idag. Just nu är klockan inte mer än 5.17 och den tiden är jag ju alltid uppe. Har svårt att sova på morgonen. Även om jag håller mig uppe sent på kvällen. Jag kommer att få vara ensam under dagen eftersom Benny ska iväg och tävla med bowlinglaget, 2 olika ställen skulle dom åka till. Kommer att passa på att dammsuga medan jag orkar sen blir det säkert vila resten av dagen.
Måste få säga att jag är glad över alla peppningar som jag får. Det senaste gjorde mig väldigt glad när Diddi skrev
"Jag beundrar din styrka och tycker att det är starkt att du delar med dig av allt, vissa saker ska va så hyssj hyssj men vad är inte mer verkligt i livet än detta , kram fina du"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck