Sidor

onsdag 1 januari 2020

Gott Nytt 2020

Vill önska alla mina läsare ett riktigt Gott Nytt År 2020.

Nyårsafton var väldigt lugn för min del. Var ju hos Michaela. Orkade inte stanna länge eftersom jag så klart inte mådde så bra. Blev lite för mycket med allt ljud omkring mig. Så vi åkte hem efter att vi hade fått  i oss efterrätten. Väl hemma låg jag i sängen innan klockan 21.00 och somnade faktiskt inom 10 minuter. Uppe en sväng vid 2-tiden för toabesök och lite dricka och sedan tillbaka till sängen. Och kan ni tänka er.....Jag vaknade först vid 6.30-tiden. Snacka om att ha varit trött. Lite piggare just nu men mår inte så bra som jag skulle önska.

Jag brukar aldrig ha några nyårslöften. Ingen idé för jag brukar alltid bryta dom när jag väl har gett något. Det är samma nu, inga löften. Bara att försöka ta sig igen varje dag och må så bra  jag kan. Något som jag tror kan gå rätt så bra. Skulle vilja gå ner i vikt lite eftersom jag har gått upp 12 kg på 1 månad. Men jag får väl ta det. Huvudsaker är  ju att jag har aptit. Det blir ju värre men vet inte när.
Jag önskar att jag hade ro till att sysselsätta mig med något. Men jag kommer inte ens på vad det skulle kunna vara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck