Sidor

tisdag 11 juli 2017

Känns kanon

Det känns kanon med Phoebes bebisar. Jag är riktigt nöjd med dom och deras vikter. Och som jag redan har skrivit så gillar jag deras look.  Blir ju galen precis på långhåren...ska inte ha...ska inte behålla. Noop, det ska jag inte. Men jag vill!!!
Igår blev även Damon och Elena av med sina navelsträngar. Och nog tycker jag att det är lugnare i lådan. Då jag inte är där inne hos mamma hela dagarna har jag "tvingat" henne att ta upp dom så snart dom är vakna. Att kissa dom ifall dom piper och går inåt ett hörn. Och hon sköter sig bra....min mamma alltså. Det är krut i den tanten trots att hon fyller 80 år nästa år. Igår så målade jag ju staketet. Då det var något hon inte fixade att göra fast hon ville så servade hon mig med nybryggt kaffe som hon kom ut med.

Vikterna på bebisarna idag är:
Damon 212g +18g
Stefan 200g +14g
Elena 213g +28g
Katherine 200g +14g

Tog några bilder också men väljer att bara visa 2 av varje.....veckouppdatering imorgon ju.

Damon






Stefan





Elena





Katherine






1 kommentar:

  1. Ååå Stefan <3 De andra är ju söta, så söta men Stefan!!! Grattis till en så fin kull

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck