Sidor

måndag 11 februari 2013

Könsbyte...IGEN

Detta är helt sanslöst. Nu har ännu en av Olivias bebisar bytt kön. Tammy Wynette har blivit en hane. Och jag själv är som ett frågetecken.
Så extremt tråkigt för Pia som köpte "henne" för hon var verkligen glad i henne. Men hon ringde alltså igår om att det var en hane. Och hon kunde inte behålla honom då hon redan har en hane. Så det var bara att sätta sig ner och andas lugnt för min del...och försöka komma på hur jag skulle göra. Givetvis är det ju samma här, jag kan inte ta hem honom.
Men allting har ordnat upp sig. Jag ringde Elisabeth & Roy så dom köpte honom. Lisa har ju gillat honom sedan han föddes (fast då var det ju en hon) Så nu har hon en egen avelshane.






3 kommentarer:

  1. Här sitter jag och kan inte göra annat efter mitt köänsbyte ;) å flytta fick jag lov att göra också

    SvaraRadera
  2. What!!!???? Nu återstår att se om
    Tony blir en hona! :D
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mia, Tony blir INTE en hona. Att han är just en han är jag helt hundra på. För om det blir en hona av honom då är den honan genetiskt omöjlig. För att det ska bli en röd hona måste pappan vara röd ochd et är han ju inte. Så du behöver inte vara orolig :P

      Radera

Här kan du lämna dina tassavtryck