Sidor

lördag 16 februari 2013

Dessa skålar

Vad är det egentlige mellan katter och skålar? Eller katter och kartonger? Så litet som möjligt...det är det bästa. Alla mina här hemma älskar att busa omkring i skålar eller små kartonger. För den delen så går det nästan lika bra med stora kartonger. Och mer eller mindre alla kattungar/katter härifrån älskar just sådant. För tillfället så är det fruktskålen på köksbordet. Som har omvandlats till ett kattskål. För skålar i glas är absolut dom bästa skålarna.

Jag gick igenom några av alla mina tusen bilder, gick efter datum då jag visste vad jag letade efter. Inan jag började med denna bloggen så hade jag ju en annan och där var jag tvungen att ladda upp alla bilderna först. Som tur är så finns dom bilderna kvar. så har du inget att göra kan du gå in och kika på DENNA LÄNKEN 

Filmen med katter och skålar hittar du längst ner. Jag har också filmat lite idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck