Sidor

lördag 23 februari 2013

Casper

Ända sedan mitt inlägg Simsalabim om att Casper har ändrat sig när det gäller beröring så har han bara blivit bättre och bättre. Jag trodde ju att det kanske bara var något för tillfället. Men det går alltså riktigt bra. Idag när mamma var här så stack han inte och gömde sig heller. Fast han gillar inte prassel av en jacka. Liksaså var han framme häromdagen när Alexandra var här. Och dom senaste dagarna så har han heller inte protesterat när jag har tagit upp honom inför dom dagliga rutinerna. Han har nu till och med lagt sig på mig när jag ligger och tittar på tv:n.

Casper är otroligt glad i alla tre tjejerna här hemma. Han går vid dom och stryker sig mot dom för att rätt som det är bara kasta sig framför dom på golvet. Han älskar att bli ompysslad...och han älskar att få pyssla om. Som tur är så är alla tjejerna lika glada i honom. Fast Jamie kan tycka emellanåt att han är lite väl efterhängsen och då säger hon till. Téa och Lillan är ett kapitel för sig. Båda två väldigt busiga av sig och dom har sina race flera gånger om dagen. Faktiskt så hänger Casper med dom. När dom leker alla tre och hoppar så slår dom till och med kullerbyta i luften :) Ser lite kul ut ibland. Jamie ligger mest och sover, inte mycket till leka från hennes sida.








Téa






Lillan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck