Sidor

lördag 7 januari 2017

Zira parad!

Äntligen! Nu bakar alltså Zira och Frej små bebbar. Så nu vet jag vad jag har att vänta mig dom kommande dagarna. Trodde att Zira eventuellt var tyst vid parning men det visade hon idag att det var hon  minsann inte. Talade klart och tydligt om att nu händer det grejer. Så nu håller jag alla tummar jag kan för att det ska ta sig.

Har ni sett att jag har ändrat på sidan planer? Jag är så tokkär i Frej så han får bli pappa till Milla och Phoebes bebisar också. Och kanske.....kanske har jag sådan tur att Milla får en bebis i färgen chokladsköldpadd smoke bicolour. Letade fram bilden som jag lade ut här på bloggen för rätt så länge sedan. Och här ser ni hur en hona med den färgen ser ut. Tycker att färgen är så vacker



Bilden är lånad från uppfödaren och jag fick lov till att använda den.


2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck