Sidor

söndag 8 januari 2017

Dumma bakterie

Tänkt att en liten bakterie kan slå ut en människa så totalt. Nu är det sen eftermiddag och jag har legat i sängen hela dagen, totalt utslagen. Och har varit det under natten som var också. Hostar hela tiden, vanlig bisovon hjälper inte ett smack, ger mig bara ont i magen. Hostan ger mig huvudvärk och den vänstra sidan av ansiktet känns förlamat. Och dont worry, jag tänker ta mig till läkaren i morgon. Beroende på ifall jag inte behöver åka in akut senare ikväll. Har tagit hostmedicin Mollipect som jag inte vet om jag tål. Men jag klarar helt enkelt inte av mer, känns som att hela jag går sönder när jag hostar. Men nu är det iallafall sluttjatat om det.

Jisses vad dom håller på här. Hade det blivit bebisar vid varje parning så hade Zira haft hur många som helst i magen. ( 3-5 parningar/timme) Det är ingen hejd på Frej, givetvis vill han passa på nu när han får. Jag var tvungen att stänga in Zira i sovrummet ett par timmar i förmiddags så hon får vila lite. Hon sprang direkt in under sängen till sin bädd och slocknade på 2 röda sekunder. Frej behövde ju vila han också men det gjorde han precis utanför dörren. När jag gick upp för att dricka något följde han efter för att gosa. Men jag tror han mest fjäskade för mig för att jag skulle låta honom träffa Zira igen.
Nähä. over and out. Inga bilder idag, orkar inte ta några.

2 kommentarer:

  1. Stackars dig. Hoppas du får komma till doktorn i morgon och att de har ngt som hjälper.
    Den kommande kullen ser jag fram emot med spänning. Det skall bli så roligt att se vad det blir av denna kombo.

    SvaraRadera
  2. Fy krya på dig. Låter inte bra de där. Men kattungar verkar det ju bli:))

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck