Sidor

lördag 1 oktober 2016

Underbar höstmorgon

Det såg lovande ut redan när det började ljusna. Och det blev bara bättre och bättre. +9 och ytterst lite blåsigt. Under natten har det regnat så det luktar gott och friskt ute. Vaknade mitt i natten som vanligt men somnade om. Och fick sovmorgon för en gångs skull. Inga hundar som skällde och väckte mig. Inga hundar som irriterar och ingen granne som irriterar. Och ni som vet vad jag menar, ni som har varit här och hört dom förstår säkert vad jag menar. Hur som helst, JAG njuter och mamma njuter. Och jag VET att grannarna runt omkring njuter då vi har luftat oss om detta. Äntligen har hon flyttat!!

Efter min egna frukost släppte jag ut alla i rastgården och satte mig ner med kameran en liten stund. Sen blev det som vanligt in för att dammsuga och svabba av golvet. Så nu kan jag ta det lugnt resten av dagen. Igår kväll var det 3 (tre) olika personer som frågade på Bianca. En av dom som kändes bra svarade jag på och den här kvinnan ska jag prata mer med under eftermiddagen. Så för tillfället så är Bianca reserverad. Återkommer om hur det har gått imorgon.

Bilderna från i morse är utsatta i ordningen som jag tog dom



Callisto bakom Linus





Linus





Pandora





Cordelia






Callisto







Linus




Cordelia





Bianca kollar efter Zira som har hoppat upp i en av vägghyllorna





Pan





Callisto





Linus





Bianca





Linus






Pandora







Cordelia








Får se hu. Där uppe var mamma nyss. Om jag också skulle förstöka? Bianca är på hygget





ÅååååååHeeeeejÅååååååHååååååå





Det går nästan bra, bara lite till





Lite lite till. Men nej, det gick inte. Bianca fick snällt ge med sig och hoppade ner istället. Inga fler försök blev det heller.





Pan






Pandora





Linus





Callisto





Pan





Cordelia




Bianca






Linus





Pan







Cordelia






Pandora





Jag lovar, alla är ute. Men en av dom är inne i tunneln.


2 kommentarer:

  1. Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Förstår precis vad du menar....Nästa gång så slipper man sår i öronen...
    Hela hopen är för söta alltså

    SvaraRadera
  2. Ääääälskar djungelbilden ...! ... och Hurra för en "icke-granne-längre" ..

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck