Sidor

söndag 30 oktober 2016

Levi Hugo Darko Knezevic

Igår var det dop för vår senaste familjemedlem, lilla hjärtat Levi. Jag är så stolt över att få vara gammelfaster, inte bara åt Levi utan även Elwin och Nemo. Jag blev tillfrågad om jag ville ta bilder, och det ville jag ju så klart. Fast det hade jag gjort även om jag inte hade blivit tillfrågad. Det enda som gör mig ledsen är att det inte finns någon bild med mig och Levi tillsammans denna dagen. Inget som jag själv tänkte på när bilderna togs. Och då det fanns släkt till Levi som inte träffar honom så mycket hade jag heller inte Levi i famnen något, jag träffar ju honom och kan bära och gosa flera andra dagar. 


Snötorps kyrka där Levi döptes. Ser ut som ett sagoslott. Bild lånad från nätet.



Framme i kyrkan




Innan dopet måste man få mat i magen, här matas Levi av sin faster




En liten rap innan dopklänningen åker på vore inte så dumt




Det var 3 barn som döptes denna dagen





Levi i famnen på sin gudmor Josefin




Så var det dax












Inte lite vatten han får på sig. Men han skötte sig galant, inte ett ljud. Tur att han gillar bada







Levis mamma Alexandra





Levi tillsammans  med gudmor Josefin och gudfar Oliver, mamma Alexandra till vänster








Oj, vad mycket det fanns att titta på





En stolt morfar håller Levi, min bror Nenad






Levi tillsammans med morfar Nenad och mommo Madde







Josefin hade gjort 2 supergoda smörgåstårtor







Levi hos en av sina fastrar





Levi i farmors famn






Och Levis andra faster





Underbara Josefin och Marcus. Ni är så fina ihop. Längtar efter dagen när jag får vara gammelfaster åt eran lilla knodd. Den knodden kommer att få världens bästa föräldrar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck