Sidor

onsdag 5 oktober 2016

Favoritbilder

Ända sedan bebisarna föddes har det ju blivit otroligt massa bilder på dom, att räkna dom bryr jag mig inte om, då blir jag bara snurrig. Kameran har jobbat mer eller mindre varje dag. Och jag har under dessa veckor fått en del favoritbilder på dom. Att försöka ranka dom är omöjligt för mig. Men jag tror ändå att gårdagens bild på Pan och Cordelia är min absoluta favorit. Jag kollade lite på bilderna här ute i morse, men alltså, det är omöjligt att hitta just dom jag letar efter för jag har ingen aning om när jag lade ut dom. Men här är några iallafall.


Den överta bilden gillar jag alltså bäst....tror jag :) Tog dessa igår eftermiddag och det är Pan som offrar sig som kudde åt syrran Cordelia. Färgen på bilderna varierar på hur mycket solljus jag har i köket och dom jätteljusa går blixten på.







Jag gick över till andra sidan bordet och då vände dom på sig.








Detta är tidigare bilder som jag gillar.

Fört ut Linus och Callisto





Pan som sover 






Linus smyger





Cordelia visar sitt superfina mönster





Alla på samma bild





Och så Pan där man ser hans stora fina tassar





Bianca tar ett hopp


2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck