Sidor

måndag 3 oktober 2016

10 kilo guld

Ska jag vara riktigt noga på grammet så är det 10.359g guld jag har här. Och då är det bara bebisarnas vikt, Zira är inte inräknat i detta. Så när veterinären var här tidigare idag så hade hon lite att göra. Idag har dom alltså haft besök av Ulrika, vår veterinär. Bebisarna fick sin andra vaccination, dom blev chippade och veterinärbesiktning. Och alla gick igenom. Skönt.  Och riktigt skönt att alla skötte sig exemplariskt.

Det blev inget med kvinnan som visade intresse för Bianca. När jag pratade med henne sent på kvällen så skulle hon ha henne. På morgonen fick jag ett meddelande om att dom hade fått förhinder och inte kunde ta henne. Jaja, så är det ibland och jag är inte alls förvånad. Många brukar ta tillbaka intresset när dom hör priset. Och fler än man tror försöker pruta. Men det funkar inte hos mig.

Kommer nya bilder idag igen. Jag vet att ni kanske tycker det blir mycket, men passa på och njut av det som visas....Snart går det inte mer. Nedräkningen har börjat på allvar.



Pan







Pandora








Bianca









Cordelia








Linus







Callisto







Korten som ska vara uppe på buren i Norrköping kom i fredags och blev så här



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck