Sidor

måndag 30 oktober 2017

Minisemester i Helsingborg

Jag vill inte skriva något mer detaljerat då detta är mer av det privata inslaget. Men några av bilderna kommer här, och någon liten text till några bilder.


Vårt hotellrum




Utsikten från rummet (genom fönstret)






Lånad bild från hotellet





Tropikariet


















































Parken









När Benny var barn bodde hans morfar Kalle i Helsingborg och han tillbringade lov där ibland. Vi hittade huset :)








Världens godaste pommes, jag lovar





En tur över till Helsingör resulterade i att jag köpte tyg. Inte alls billigt, men jag tyckte om det



Att ta bilder på akvariet var inte lätt. Man fick inte använda blixt någonstans och just här var dessutom glaset tjockt. Så jag filmade



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck