Sidor

söndag 8 oktober 2017

Ziras bebisar 11 veckor

Veckan som har varit efter att Phoebes bebisar flyttade har varit ledsamt, både för mig och alla katterna här hemma. Tussen har letat efter dom, och det har även Zira och Sarah gjort. Mest tydligt har det visat sig på Tussen, jag har sett att han ser deppig ut. Ziras bebisar har nog saknat dom också. Tror att Josh är den som saknar mest och då Stevie, det var honom han busade med mest. Men dom sista 2 dagarna har dom börjat bli mer som "vanligt" Även jag själv har varit deppig. Och väldigt frustrerad.

Ziras bebisar blir alltså 11 veckor idag. Tiden går alldeles för fort. Och dom växer så det knakar om dom. Josh har gått upp bara 9g denna veckan. Men han mår inte dåligt på något sätt, ingen diarré eller att han har spytt. Och äter gör han som bara den. Så jag gissar på att han springer av sig allt lika snabbt som han får i sig det. För jag ser ju att han har växt iallafall. Att ta bilder idag har varit en utmaning för mig. Ryggen har gått i lås och det har varit svårt att komma upp efter att jag satte mig ute i rastgården. Men bilder blev det iallafall. Dagens vikter är
Niklaus 1550g +127g
Hayley 1327g +88g
Elijah 1577g +240g
Marcellus 1474g +163g
Joshua 1229g +9g
Rebekah 1215g +100g



Nicko








Hayley








Elijah








Marcellus








Josh








Becka





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck